De citit pana la capat 🙂

Nu Știu Dar Mă Bag

wtf

Epatează-mă ca să nu mai percep nimic din inefabilul momentului de neatins. M-am stins ca să mă reaprind fremătător în neantul unui vis exuberant. Iar distinsa reprobabilitate a refulat inexorabil și m-a surprins chemându-mi sinele antagonist într-o convorbire surprinzător de acaparatoare. Oricum, înainte de asta, misticismul lugubru al unui Iisus încarcerat s-a încleștat dibace de meandrele sufletului unui înger timpuriu. Și tresar la singura izbitură a soartei nemiloase ce și-a făcut de cap în urmărirea singurului său țel.. viața.. nu, moartea, ba nu, iadul, raiul, chiar nu mai știu exact ce s-ar potrivi aici.

Și nu te amăgi, perspectiva mea asupra a ce tocmai am scris e ca a unui copil nou-născut asupra zodiacului, nu-l înțeleg, dar pare să se potrivească cu totul, îmi vine să-l citesc zilnic, îmi place să cred că-mi dă și țâță,  dar tot la Geea(mama) ajung sau la lapte praf… de stele.

P.S. Acest text…

View original post 29 more words

